temuduga

LUBUK RAHSIA - BAGAIMANA NAK JANA INCOME POWER TANPA SEBARANG MODAL

bagaimana kita nak jana income yang POWER  tanpa sebarang modal!

Sebelum admin mulakan,  admin harap semoga semua dikekalkan kesolehan. Juga harap kita semua dapat pergandakan amalan kita di bula  penuh keberkatang ini. Latih diri sedekah setiap hari. Sentiasa istiqomah dengan membaca Al Quran.  Semua lepasan pengajian islam semua ni. In sha Allah. Moga dimurahkan rezeki pagi ini. Lanjutan daripada artikel admin semalam berkenaan "ilmu". Semua benda kena ilmu. 


Baik. Kita masuk part ni. Admin rasa sahabat-sahabat pun tahu teknik ni, dan mungkin ada yang pernah dengar. Juga mungkin ada sebahagian kata kata teknik ini agak sukar. Tak pa lah kalau ada orang yang beranggapan camtu. Pastinya bagi admin tidak. Kuncinya ilmu, komitmen dan strategi.

 Sebenarnya ramai jer yang buat teknik ini dah dapat  jana income income bersih  sehingga  5 angka dalam tempoh beberapa minggu sahaja. Okaylah kan? Tanpa sebarang modal dan peluh. Just perlu pada komitmen dan "ilmu". 

Baik. Admin bagi tahu lah ya. Teknik jana income melalui AFFILIATE MARKETING. Teknik ni free ja sahabat-sahabat semua. 
Mana yang belum tahu apa itu affiliate marketing boleh baca pada link ini . Daftar dan boleh jana income. Tapi awas selalunya kalau percuma ni agak sukar. Tak kiralah mana-mana ejen affiliate pun. Sebab tu admin katakan perlu dengan "knowledge". 

Kalau  adminlah daripada ambik yang free pastu tak leh nak buat apa-apa, maka elok sahabat-sahabat  cari dan gali ilmu bagaimana untuk jadi affiliate yang berjaya. Melabur sikit untuk dapat ebook A-Z  berkenaan affiliate. 67 muka surat jer sahabat. 

Rasa tak silap saya harga ebook tu RM20 jer. Serius! Bagi saya ebook ni agak mahal dan sesuai sangat untuk pemula.


Harga pun akan naik bila-bila masa. Waktu nilah kena grab cepat-cepat dan terus jana income. Jangan riso ebook ni memang sesuai untuk yang pemula. Ia akan bagi guidelines asas sepenuhnya daripada A hingga Z. Seriously admin suggest sangat-sangat bagi yang nak mula jana income dengan affiliate.

Tapi kalau anda tak mahu beli pun tak pa. Ambik sahaja pakej free. Terus jana income. Cuma sukar sedikit bagi pemula. Apa pun cuba baca pada link tu dan hadam dulu. Buat keputusan yang betul. Jangan rugi di kemudian hari.

Bagi yang tak berminat, boleh tinggalkan post saya kali ini. Tak apa. Sebab itu  bukan minat anda. In sha Allah, nantikan tips-tips lain yang sesuai untuk kerjaya bidang pengajian Islam.

Ni link lagi admin bagi https://bit.ly/361P8Jy